Project Runway

Jag älskar Project Runway, det är ett så otroligt intressant och underhållande program!! Fast egentligen är det ganska konstigt att jag ens orkar kolla eftersom jag nästan varje avsnitt blir irriterad för att de som förtjänar credd inte får det. Jag tycker oftast domarna har ganska konstig smak. Ibland får kläder beröm för att de är enkla, MEN snygga och ibland får kläder som är otroligt snygga värsta dissen för att "de är för enkla" osv osv. Jag vet inte så mycket om mode iofs, de ser väl bättre än jag om sakerna är välskräddade osv osv. Men en sak.. som jag tänkt på är Mario Cadenas, som åkte ut i första säsongens andra avsnitt.. Han var väldigt snabb och lade inte ner enormt mycket tid på sina saker, men de blev väldigt snygga ändå. Men han blev ju såklart totaldissad, fast han gjorde en skitsnygg klänning som jag skulle kunna döda för att få ha. Nästan...  Varför finns det så många människor som tycker att allt som tagit lång tid automatiskt är bra medan det som gick snabbt och är jättefint är dåligt?!

det är ett evigt mysterium. tidsfascism.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0