KJELL! I LOVE YOU <3

Jag kollade igenom lite gamla blogginlägg för att se om det var nåt värt att fortsätta med detta bloggskrivande. Och medan jag höll på och läste.. så såg jag till min förskräckelse att jag skrivit dysfunktionell. HETER DET SÅ?! jag vet ärligt talat inte om man säger dysfunktionell eller disfunktionell :S KNIVIGT!

Jag tänkte publicera en bild på Tovad Mås-crew o slå ett slag för vår eminenta vänskap, men jag hittade verkligen ingen bild där inte minst en av oss såg hemsk ut, oftast var den fula personen jag, och jag känner ändå att jag har en viss image jag vill upprätthålla på bloggen!! Så jag lägger ut en bild på Kjell ist. För att han är bäst! <3 Världens bästa kissemisse ^^
image15

Kommentarer
Postat av: Isa

det är sant... alla bilder på oss... alltid ska det vara nån som ser knäpp ut. vi får ha en fotosession hemma hos dig någon dag, anlita ian som fotograf eller nåt ^_^
kjell är faktiskt världens coolaste katt, men han älskar ju ingen annan än dig *avis*

2007-06-20 @ 21:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0