DISCO STU!

Ett nytt favoritbegrepp i mitt liv är Disco Stu! Men som jag o Jenny kom fram till måste vi.. på nåt sätt omvandla Disco Stu från ett begrepp som bara existerar i abstrakt form till ngt konkret. Till.. ja jag vet inte. Jag hittade iaf en discojacka i källaren. Och ett discolinne som Jenny får låna för jag är för tjock för att ha det just nu.

Sanne skickade roliga bilder från en gammal indie-fjortis fest vi var på i vintras. Jag kände mig väldigt gammal och o-indie på den festen. Men det fanns iaf en ganska... rolig bild på mig. Som jag ser ut på denna bild känner jag mig allt som oftast nuförtiden. På ett bra sätt. tror jag. oftast.

image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0