Cavalli <3 HM

Hmm tänkte kommentera det faktum att Cavalli ska designa en kollektion för HM i höst ^^ Har alltid varit lite anti de där samarbetena, tyckt att det varit lite töntigt att folk köar, och krigar för att få designerplagg som ändå alla andra kommer gå runt med. Men nu, när den av mina favoritdesigners ska designa fick jag chans att tänka om ^^. För jag kommer definitivt stå i kö bland alla idioter den 8 november när kollektionen släpps, 20 herrplagg, 25 dam plagg inklusive underkläder och accessoarer. För det första är det jävligt fjantigt, har jag kommit på, att vara rädd att ngn annan ska ha likadana kläder som en själv, det är bara roligt tycker jag. Plus att om man har en egen stil är det ju ganska liten chans/risk/whatever att man träffar på ngn med exakt likadan outfit. Roberto Cavalli gör helt underbara kläder och jag är övertygad om att hans höstkollektion kommer vara riktigt underbar! Läste i Ebbas blogg på veckorevyn att hon tyckte det var synd att det var en höstkollektion,då det är klänningarna som är Cavallis styrka, men jag tror stenhårt på snygga höstklänningar! Plus att detta innebär en extra boost för att gå ner i vikt. För jag MÅSTE ha några kläder ur kollektionen, som kommer äga! ^^ Nu låter det kanske som jag tror att jag vet mkt om mode och så, det är precis det jag inte gör, men jag blir glad av detta för Roberto Cavalli är en av få designers som jag faktiskt har en uppfattning om, och den är att han gör riktigt fina saker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0