saker things cosas stuff

Man kan hitta mycket fint i sina småsykons rum. Jag är en elak syster som utan att fråga stjäl saker från min mindre, mkt mindre syster. Men hon får ju tillbaka dem om hon frågar liksom! ;)
Jag hittade bland annat de här stört vackra My little pony som jag ber till gud att hon tröttnat på så att jag kan behålla dem ^^^
image50

Och så har jag hittat massa pärlor, vilket ikväll har resulterat i att jag tillverkat fyra armband ^^ Yahoo.
image51
Jag fattar inte hur man tar bilder på nära håll utan att de blir sådär suddigt. Men vem fan bryr sig ;)


Imorgon ska jag o mor ta en promenix till Plantagen i åkermyntan o införskaffa växter :D Sen ska jag ÄTA. har längtat hela veckan efter denna underbara lördag när jag får äta vad jag vill igen. omg vad jag ska äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0