Running with scissors

Dåliga saker med mig:
1. Mina fötter luktar ofta jätteilla. Det har de inte alltid gjort, men pga omständigheter jag inte känner till har mina fötter den senaste tiden luktat väldigt illa. Och inget biter på det. Inte tvål, inte vatten, inte fotdeo. INGENTING.
2. ehmm..nä jag kommer inte på nåt mer.. allt annat är bra med mig! NÄÄ. jag skojade bara, men jag orkar faktiskt inte berätta mer saker som är dåligt med mig. Det är iaf värre saker än att mina fötter stinker. Men imorgon kommer kanske en liten lista med saker som är bra med mig! KANSKE...!

Nä.. I denna afton tycker jag inte alls om det här. Ge mig bara ett sånt här utseende pls:
image31
(annika marklund, skriver blogg på www.fatale.se GRYMT BRA BLOGG/WEBBTIDNING!)

eller såhär kan jag också tänka mig o se ut!
image32
Irina Lazareanu det snyggot! <3

Och sen vill jag ha en sån här karl:
image34


then I'm all good! DET ÄR VÄL INTE SÅ MKT BEGÄRT?!



Men egentligen.. så skulle jag nöja mig med mindre. Jag skulle nöja mig med att bara inte vara ledsen hela tiden. Jag skulle nöja mig med att bara gilla läget. Men jag gillar inte läget. Jag kan inte det. Har aldrig kunnat.




http://www.imdb.com/title/tt0439289/ GRYM GRYM GRYM GRYM FILM!!!!! Running with scissors. se se se se. Anette Benning och Joseph Cross är helt otroliga i sina roller, filmen är både rolig och gripande. Brian Cox som galen psykologpatriark går icke av för hackor heller! Eller egentligen så är ju ALLA som är med i filmen helt geniala. Ja jag kan inte annat än att rekommendera er som fanken att se denna film! (Handlar om Augusten som lever med en alkoholiserad far och en narcissistisk mor med grova psykiska problem. Han får börja bo hos moderns psykolog och han minst sagt vrickade familj.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0