Packelipack och Pimpelipimp...

Imorgon åker jag, Jenny und Isa till Emmabodish! Detta medför att jag idag ägnar mig åt packning och blandbands-making. Jag är nöjd med blandbanden (ehm till stora delar, en del.. missar har skett, men har man kompisar med sunkig musiksmak så har man... :P) men packningen iaf! Den är jag inte nöjd med :/  Jag tycker alltid det är så svårt att packa. Särskilt till festival. Men men. får bli som det blir. Iaf så har jag pimpat mina gummistövlar idag! Det är jag däremot väldigt nöjd med, för enligt SMHI, kommer det vara ganska molnigt/regnigt. Och mina stövlar var fula, så jag pimpade dem med lite nagellack. Jag har fortfarande stora, klumpiga skogsmullestövlar, men nu har de iaf hjärtan på sig! :D

Ja.. då blir det de småländska vidderna en vecka nu. Återkommer med rapport.

adieu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0