En sak jag gillar...

... med att Emmabodish är den här veckan är att det är samma vecka som Alex och Katrin gifter sig. Så slipper man missa alldeles för mkt på deras blogg. HE HE HE. nämen serri hade de varit jobbigt att missa en massa massa massa. Men äh jag är mest glad för att äntligen komma iväg hemifrån inom max en kvart, har ÄNTLIGEN packat klart o allt. Så nu e jag bara grymt hungrig, men de får jag åtgärda efter att jag lämpat av allt hemma hos Isa. Fan jag skulle ju komma dit tidigt för en gångs skull, men iaf så har vi gjort banden nästan klart, bara ett kvar o göra hemma hos Isa, en KLAR förbättring iaf! ^^


hejdå nu allesammans som läser bloggen. hahahahahahahha eller ni typ.. en, två!

kjamizar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0