"We haven't located us yet"

1. Tre namn jag lyssnar till: Rosanna, Rosie, Rosieroo (det är nytt och fint smeknamn :D haha tack Isish ;) )
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag generellt inte stressar upp mig för småsaker
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Finns en ganska lång lista att tillgå men på första plats ligger nog otvetydigt min kropp. Om det ska vara ngt inre blir det min oförmåga att inte ta tag i saker om de inte är 100 procent njutbara.
4. Detta är jag rädd för: mörka skogen och äckliga fawglar
5. Tre saker jag vill ha varje dag: ehm.. mat, vatten och sömn? om det ska vara något som icke gäller varenda levande individ behöver jag musik, kattgos och kanske ett par fina strumpor eller något sådant.
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: rita, göra en slam-dunk och lösa världssvälten
7. Detta tycker jag om att göra: lyssna på musik, kolla på film och tv-serier, gå runt på stan, umgås med mina vänner och min familj, klippa ut saker ur fina tidningar och klistra in i en pärm, läsa böcker, åka på festival osv osv
8. Detta vill jag göra just nu: bli sams med mamma
9. Bästa känslan: att känna att det inte finns något annat man hellre skulle vilja göra, känslan av att vara där man är och ingen annanstans, ens i tanken.
10. Värsta känslan: att vara kär i någon som inte är kär i en tillbaka eller att känna sig totalt ensam och övergiven, utan familj, vänner eller hem.
11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: intelligens, humor, stil
12. Är du kär just nu: tyvärr ja
13. Jag vill gifta mig: definitivt en dröm
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Vinna Guldpalmen i Cannes, gifta mig med Jason Schwartzman och åka till Las Vegas.
15. Min käraste ägodel: Kjell. Om han är en ägodel. Annars min DVD-samling.
16. Något jag vill ha i present: En Mulberry Bayswater Oak
17. Detta har jag på mig just nu: pyjamasjacka och mjukisbyxor. fancy dalancy!
18. Favoritkläder: det skulle ta en uppsats att beskriva
19. Favoritdjur: katt
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: indie
21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället: Tonight- Lykke Li, Teardrop- José Gonzales, Sommarens sista smak-Lasse Lindh
22. Roligaste och tråkigaste ämnen (tänk på vad du egentligen gillar, inte om det är kul eller tråkigt bara just nu beroende på lärare osv): roligaste: teaterregi eller filmvetenskap, tråkigaste: matte (från gymnasiet då)
23. Stjärntecken: kräfta
24. En bok jag gillar: Doktor Glas- Hjalmar Söderberg
25. En film jag gillar: Marie Antoinette
26. TV-program jag gillar: Skins, Grey's Anatomy, OC, Entourage, Freaks and Geeks MÅNGA FLER
28. Detta äter jag gärna: pasta, pizza, donken, tacos, thaimat
29. Dricker helst: coca-cola eller te
30. Favoritgodis: choklad
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Tunisien
32. Färg på mina ögon: Blå
33. Min längd: vet ej, kort typ.. 1.64?
34. Jag tror på: kung och fosterland
35. Person jag beundrar: Pedro Almodóvar
36. Så här bor jag: I lägenhet med mor, 2 syskon, 4 katter
37. Det här tänder mig: mwahahaah ska vi gå in på det?!
38. Det här gör mig avtänd: typ.. kroppsbehåring?
39. Favoritfärg: blå, vinröd och rosa
40. Favoritcitat: finns massor
41. En hemlighet jag vet: vet inga hemligheter
42. Bästa present jag fått: när jag fick en fin, personlig tavla av Piggy och Ice-a för några år sen! :D
43. Senast köpta skiva: Shotters Nation- Babyshambles
44. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: håret
45. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: haha resten
46. Udda förmåga/egenskap: finnes ej
47. Om jag vore ett djur skulle jag vara: en mix mellan en sengångare och en ful, ettrig hund
48. Två personer jag vill ska göra detta test: Isa är den enda jag känner med blogg- så DO IT!


image165

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0