the rest is still unwritten

Helt sjukt jag är för tillfället helt jävla glad!!! Var hur länge sen som helst jag var glad och nu är jag det utan anledning. Kommer säkert ha gått över till imorgon, men skönt iaf att veta att jag faktiskt KAN känna mig glad igen, för det var ett bra jävla tag sen jag gjorde det helt på egen hand. Har hänt några ggr på sistonde att jag helt plötsligt blivit helt hypad och börjat skratta åt allt typ och då får man typ frågan: Är du full eller?! :S
Det är ju sunkigt! Man ska väl få vara glad?! :D

image148


Kommentarer
Postat av: Isa

men när jag frågar om du är full ska du ju ta det som en komplimang!! det är bra att vara full :) och det är ännu bättre när du är full :D

2007-12-10 @ 15:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0