mjahaja!!!

Nu ska jag tydligen plugga inför seminariet imorgon. Fast egentligen vill jag bara åka till Le Petit Trianon, softa i en eka på en sjö, glida omkring i en klänning på en äng, dricka mjölk och äta jordgubbar, läsa Rosseau, se soluppgången en sommarmorgon och dylikt. Men sådant liv är bara förbehållet Marie Antoinette. Jag får hålla mig till mitt studerande och ja.. sådant normalt kallt Stockholmsliv. Men en sak är iaf alldeles förtrollande underbar och skänker mig glädje och välmående; underbaraste bästaste Jenny har återvänt till stan!!!! :D

image162
Här vill jag egentligen vara för en stund, tillsammans med Jenny, Isa och massa andra softa människor. Men just nu räcker det med att jag bara har dem båda inom räckhåll. Love ya both!! :D

image163


Kommentarer
Postat av: Isa

waaais rosieroo :)

2007-12-18 @ 16:18:32
Postat av: den bortglömde kusinen

jävligt schnyegg bild =)

2007-12-23 @ 18:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0