men gosh!

Vilken kväll!! Så många intryck! Det började med Stjärnorna på slottet.... Herremingud vad roligt det var. Jan Malmsjö är ju helt jävla bisarr!!!! Och iom att Britt Ekland var med, och hon var gift med Peter Sellers så kom jag på att jag älskar honom, för han var grymt snygg typ på 60-talet, en riktig man.
image179

Och sen var det äntligen dags för August på SVT. och den var ju bara helt jävla makalöst bra!! Lite skumt i början, jag liksom.. kunde inte riktigt förlika mig med det teatrala ljuset och sceniska skådespeleriet, det var liksom helt enkelt nån slags fusion mellan tv, teater och film. Men en otroligt lyckad sådan. Jonas Karlsson liksom.. OMG helt perfekt castad som Strindberg. Kan knappt vänta tills imorgon när man får se fortsättningen, man kanske kan kolla på nätet, men jag avvaktar. Sen var det väl inget mer konkret, men det var så mycket intryck, jag blev helt virrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0