men det är väl bara kul att få tycka till om allt!! :D

Hittade den här listan på någon lam modeblogg som jag snubblade över i mina desperata försök att hitta fler bra bloggar, för de typ 25 jag har räcker inte, folk uppdaterar för sällan! eller.. kan iofs vara så att jag spenderar för mkt tid vid datorn också. kanske. men hur som helst, det är så kul att få TYCKA något, eftersom jag redan tycker något om nästan allt, eller mja överdriv, men MYCKET så är det ju lätt att fylla i också.

Lack - nä. det går faktiskt fetingbort för mig. tycker det är lite för mkt S&M över det..
Paljetter - nja. KAN gå an. men inte ofta..
Blommigt - wunderbar! <3
A-linjeskurna klänningar - passar verkligen inte mig och är väl inte så snyggt på någon, men finns nog undantag.
Fodralklänningar - snyggt på få, men de det klär: kick ass snyggt.
Rågummi - eh?
Ugg's - NEJ. mår illa när jag ser för det är så otroligt jävla hideöst fult. jag spyr.
Tajts - 2-day, 2-morrow, 4-ever. ett otroligt praktiskt och skönt plagg helt enkelt!

Stuprör - Snyggt

70-talsvida ben - nää. hög midja är fine, men inte utsvängda...

Shorts - men öh.. shorts kan ju vara väldigt mkt. finns massor fina och massor fula. jag gillar de fina!

Djurmönstrat - Inget för mig personligen, men nån cool italiensk kvinna som sportar Cavalli- I'm all for it!!
Randigt - som gammal poppare måste jag väl.. säga att randigt är sweet :)

Rutigt - jajamensan!! inte i alla former dock, inte typ.. små rutor som på en kökshandduk, men typ.. Burberry är ju nice :)

Oversize - generellt är lösa kläder snyggare än tighta. Men när man tar oversize över gränsen blir det bara hemskt.
Stövlar - helst gummistövlar :) det gillas.

Orange -  min forna favoritfärg. men den är ju lite skum. hörde tom någon sång i Kobra idag om att orange är en lite udda fäg som typ är röds skumma brorsa. eller nåt. haha tyckte jag var kul.

Cerise - men jajamensan! :)
Lila - Min nuvarande favoritfärg :) Särskilt mörk eller lite mellan-lila, absolut inte ljuslila, det är hideous

Grått - funkar ALLTID!

Svart - funkar ALLTID!

Senapsgult - det kallas ju tydligen för lejongult nu också. det är en lite konstig färg. men kan i väldigt sällsynta fall vara fint.

Ballongkjolar - svårt. väldigt svårt.
Äggformade toppar/ klänningar - vet inte ens vad det är :S

Converse - yupp
Ballerinaskor - yupp

Klassiska pumps - kan funka

Grova pumps - kan funka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0