"alt. jag vil ha alt. ockej?!"

från en tråkig blogg som jag hade glömt hur tråkig den var. haha.

Har du pojkvän/flickvän? nej
Är du kär? jo. jag är väl det.
Hur tidigt stiger du upp? hahahaha. sent
Vem/vilka vet mest om dig? Isa und Jenny. men mest av allt vet jag såklart^^
Gillar du att slåss? brukade slåss när jag var liten, det var härligt, kanske något man ska börja med igen?
Vad ska du göra ikväll? Hänga med Isa
Har du utländska föräldrar? nej
Var har du ont? i magen
Är du bra på att måla? hahaha NEJ jag suger, ritar som en tre-åring typ.
Vem kramade du senast? Isabel min syrra
Vad längtar du till? hultsfred
Sparare eller slösare? SLÖSARE
Bio eller promenad? BIO!!!!
Är du kittlig? som fan. HATAR att bli kittlad, blir så jävla sur när någon kittlar mig.
Rädd för insekter? inte rädd precis. men de är ju äckliga.
Anser du att du är stark? nej verkligen inte.
Nämn något som gjorde dig glad igår: Såg några avsnitt av Freaks and Geeks, den serien gör mig sjukt glad för att den är så otroligt bra!
Vad gjorde du kl 8 i morse? sov som en stock
Vad har du druckit idag? vatten och sen har jag typ.. ätit mjölk. men gröt.
Vad var det senaste du åt? gröt
Vad var det senaste du köpte? coola kökshanddukar med uggletryck till mor i julklapp
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? njae.. vet inte. kanske. nä. ja. eh jag vet inte.
Favoritklädsel? min lila blus, den nyaste. såå fin :D
Vad gör dig glad just nu? ingenting precis. är ganska stressad, har ont i magen och lite så. ska bli kul att träffa Isa, hon har gjort en katt-serie som lär vara grym! :D
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: stressad. för en massa saker.
Sommarplaner: Festival :D
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Bli osynlig. lätt.
Gillar du att sjunga? Ja, när jag är ensam dock.
Vad längtar du mest efter just nu? våren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0