NU ÄR DET TAMEJFAN NOG!!!!#¤%#"¤!¤%"¤#"

Jag känner såhär... att det borde liksom.. finnas någon slags gräns för hur attraktiv en människa får vara. Och Gerard Butler har passerat den linjen för jävligt länge sedan! The line is a fucking dot to him! När man tittar på honom är det liksom som att.. tiden stannar för att han är så hot. Mitt hjärta gör ont. Han får lägga ner. Lägga av. Sluta. Jag kan inte ta detta mer :(

image81image82image83image84image85

För er som håller med och tycker  att den mannens utstrålning och utseende är för mycket att hantera har jag en protestlista som ni kan skriva på, som vi sen ska skicka till Gud. Så att han inte tillverkar fler av samma sort iaf!

geeeeeeeeeeeerard i love you SOBSOBSOBSOB

Kommentarer
Postat av: kusiiin

det som är jävligt kinky med bilderna på gerrrrrrarrd är att jag vill sätta på datorn

2007-09-16 @ 14:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0