Män med bröst

åååååkej.... :S På tv4 pågår just nu en dokumentär som heter "Män med bröst". Jag kan inte låta bli att skratta åt det. Och bli lite.. illa till mods. Det är inte så att jag vill förringa deras problem, och det är inte det att jag betvivlar att det är extremt jobbigt att ha bröst när man är man. MEN det är lite.. roligt att tv4 sänder en dokumentär om Bitch Tits. HAHAHAHAHAHAAHAHA. eh. ja.

Och jag ska vara ärlig och säga; jag skulle aldrig kunna tända på en man som hade bröst. Inte nödvändigtvis enbart för att bröst och manlighet inte hör ihop. Utan för att bröst är äckligt. Vare sig det sitter på en man eller en kvinna och det är för mig ett stort mysterium hur någon kan tycka att det är upphetsande med två fett/vävnadsklumpar som bara är i vägen och inte borde finnas där. Äckligt. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0