I love her and I ain't gonna be ashamed of it!

Jag har alltid gillat Lindsay Lohan. Jag tycker hon är en bra skådespelare, har en fantastisk röst, gör bra låtar, verkar cool, hon är väldigt vacker osv osv. Därmed inte sagt att hon är en lika bra skådis som Meryl Streep etc eller en lika bra artist som typ The Editors. Men jag gillar henne. Därför blev jag väldigt glad när jag slog på tv:n tidigare i afton och såg att det på MTV var ett program som handlar enbart om Lindsays "skandaler"! Ett sånt där program med en speaker, där de upprepar allt och de sitter massa "proffs" och uttalar sig om dittan och dattan, hur kändisarna kände, och vad som VERKLIGEN hände osv. Och så kastar de alltid in några komiker som kan dra roliga skämt om grejerna. Iaf..! En av "skandalerna" var när Lindsay hade färgat håret BLONT!!! HERREGUD! Alla blev så chockade, hon hade ju liksom alltid haft rött hår, det var hennes grej! En av kvinnorna som satt och kommenterade blev alldeles till sig i trasorna och sa något i stil med: "Hon hade ju dessutom alltid sagt att hon gillade sitt röda hår!!!!!!???" HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHHAAHAHAHHAHAHA
Man kan ju liksom inte färga håret om man har en hårfärg man har sagt att man gillar!!! FOR THE LOVE OF GOD LINDSAY, WHAT WERE YOU THINKING?!!??! FÄRGA HÅRET NÄR DU HAR SAGT ATT DU GILLAR DIN HÅRFÄRG?!?!?!!?


Lindsay snyggo. I love you ^^ Hur mkt du än super, knarkar, bitchar, divar eller vad du än gör! Bli inte alldeles till er i trasorna nu.. Men... shit.. hur ska jag säga de här..?! Jag älskar Lindsay även om hon färgar håret TROTS att hon sagt att hon GILLAR SITT RÖDA HÅR!!!!!!!!! *SKÄMS* puzz
image76

(Dessutom fick jag reda på att den lilla Lindsay i hennes underbara video till "Confessions of a broken heart" är hennes lillasyrra, som är ÄCKLIGT lik Linds. Har alltid trott att det var hon, men att de spelat in de i ett lite större rum så hon ska se mindre ut. CREEPY!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0